Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть
самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого
навчання, а саме -я з'ясувала як можу допомогти своїм учням стати
самоспрямованими в навчанні. Багато
методів я використовую в своїй роботі, але були і нові для мене методи.
Дуже вдалою та корисною на мою думку здається форма самоспрямування
учнів. Я побачила, як я можу задовольнити різноманітні потреби учнів.
Працюючи
над завданням цього модулю, я зробила висновки щодо ролі і місця
диференційованого підходу до виконання завдань проекту, а саме: що кожен
учень має різний тип мислення, різні можливості виконання поставлених
завдань, тому важливим моментом є визначення можливостей учнів та
розподілення ролей учнів, спрямованих на виконання.
Знову внесла деякі поправки до оформлення проекту.

Комментариев нет:
Отправить комментарий