пятница, 28 марта 2014 г.

Модуль 10. Рефлексія


Працюючи над даним модулем ми  обговорювали те, як можна використовувати різні техніки постановки запитань; разом з колегами створювали документ для того, щоб підтримати навчання, що будується навколо навчальних потреб учнів; документ для фасилітації; наступним кроком було обговорення, чому ми навчилися; визначення наявності усіх складових свого Портфоліо; навчилася знаходити Інтернет-ресурси з професійного розвитку.

Для себе з’ясувала, що першим етапом виконується постановка питань, на які учні повинні акцентувати уваги і самостійно їх вирішувати.
Цей модуль допоміг мені з’ясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів, а саме: - виступаючи в ролі фасилітатора я виконую роль наставника, цим самим залучаючи учнів до самостійної роботи.

Комментариев нет:

Отправить комментарий